Wydaje się, że największym dylematem jest przygotowanie do działania potężnej witryny www, która będzie miała stanowić mocno rozbudowany i dynamicznie rozwijający się serwis internetowy służący do realizacji e-biznesu, na przykład sklep prosperujący online. Generalnie rzecz biorąc, w praktyce jest jednak dużo większym utrudnieniem, aby wypuścić prostą stronę dla małych firm. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej, jak dokonywać dla nich selekcji domen i hostingów.

Nazwa kluczowym chwytem

Śmiało można stwierdzić, że domena, a więc nazewnictwo naszej strony internetowej jest nieodzownym elementem skutecznego marketingu. Duży podmiot, który ma już wyrobioną solidną markę i jest powszechnie znany, obroni się nawet przy kiepskim adresie www, bowiem już od dawna jest firmą utrwaloną wśród odbiorców. Zupełnie inaczej jest z kolei w przypadku stosunkowo niewielkich, czy dopiero rozpoczynających swą przygodę organizmów firmowych, już działających czy też w założeniu mających prosperować online. Tu konieczne jest znalezienie chwytliwej nazwy, a więc dobrej domeny, która będzie przekierowywała na Twą wirtualną wizytówkę, ale również będzie do niej odpowiednio nawiązywała i wzbudzała w potencjalnej grupie odbiorców pozytywne skojarzenia. W związku z powyższym, konieczne jest skrupulatne przeprowadzenie selekcji, kierując się kilkoma istotnymi kryteriami. Nadrzędna kwestia to zwłaszcza postawienie na nazewnictwo, jakie będzie w jakimś stopniu łączyło się z charakterem serwisu. Istotne jest też, żeby domena nie była do przesady długa, ponieważ nie jest to mile widziane przez użytkowników, którzy tak ciężką do zapamiętania nazwę będą musieli wklepywać w wyszukiwarkę za każdym razem, gdy zechcą skorzystać ze strony. Co więcej, większe jest prawdopodobieństwo, że taka domena zostanie przekręcona, mylnie wpisana, czy też po prostu zapomniana. Podobnie, gdy w grę wchodzą nazwy obcojęzyczne – nie wszyscy chcący wejść na Twój serwis, obowiązkowo muszą wykazywać się zdolnościami lingwistycznymi. Ci, którzy kompletnie nie mają wiedzy i pomysłu na temat dopasowywania nazwy stron www do zalecanych standardów, warto aby zdali się na pomoc fachowców. Specjaliści z rekomendowanych firm usługowych typu Hekko proponują wszechstronną pomoc w zakresie wyszukiwania oraz rejestracji domen.

Hosting punktem wyjścia

Niezależnie od tego, jaką posiadasz stronę internetową, koniecznie musisz zdecydować się na wykupienie pakietu hostingowego, bez którego ani rusz, aby witryna należycie działała i w ogóle ujrzała światło dzienne w wirtualnej rzeczywistości, przyciągając jakichkolwiek odbiorców. Hosting w dzisiejszych czasach to jednak pojęcie niesamowicie szerokie, które łączy się zwłaszcza z rozmaitymi wariantami dostępnych możliwości na każdą kieszeń. Przeglądu trzech najpowszechniejszych wariantów dokonamy w oparciu o atrakcyjną ofertę już wcześniej wspomnianej firmy Hekko. Najtańsza opcja to tak zwany hosting współdzielony, czyli hosting standardowy, który jest ekonomiczny, ale nie odznacza się szczególnie wysoką jakością zaś dość małymi limitami. Dla początkujących to strzał w dziesiątkę, z kolei dla mocno zaawansowanych w działalności w sieci już niekoniecznie będzie to opcja zadowalająca. Dużo lepszym rozwiązaniem jest z kolei VPS- Virtual Private Server, który opiera się na wydzieleniu przestrzeni dyskowej na fizycznym serwerze i przyporządkowaniu jej konkretnemu klientowi decydującemu się na taki wariant hostingowy. Na pewno jest to nieporównywalnie korzystniejsza opcja, ponieważ użytkowników mających do dyspozycji ten sam sprzęt serwerowy, który masz i Ty, jest zdecydowanie mniej. Nieporównywalnym, jeśli chodzi o jakość i parametry techniczne, wariantem hostingowym okazuje się serwer dedykowany dający sposobność bezproblemowego administrowania, zarządzania, modyfikowania, nanoszenia zmian i wprowadzania dowolnych konfiguracji i ustawień, zgodnie z własnymi preferencjami i zapotrzebowaniem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here