PrestaShop pomoc techniczna kiedy jej potrzebujesz
Sklepy internetowe są dziś wszechobecne. Wielu właścicieli korzysta z platformy PrestaShop, która posiada otwarty kod źródłowy, więc jest ogólnodostępna, przynajmniej w podstawowej formie. Jednak to rozwiązanie niekiedy sprawia problemy. Pewnie o tym wiesz, skoro jesteś teraz z nami i czytasz ten artykuł. W związku z tym porozmawiajmy chwilę o pomocy technicznej, jakiej od czasu do czasu potrzebuje każdy sklep PrestaShop.
Profesjonalna obsługa sklepu internetowego
Nie każdy musi być inżynierem informatyki, żeby móc samodzielnie zbudować i prowadzić nawet całą sieć sklepów internetowych. Właśnie ze względu na takie osoby powstała darmowa platforma e-commerce oraz pakiet prestashop pomoc, którego zadaniem jest wsparcie techniczne podczas obsługi sklepu online.
Propozycje rozwiązań, drobne zmiany konfiguracji, wykonanie kopii zapasowych – to część wiedzy, którą można posiąść poprzez pracę z 30-dniowym pakietem pomocy technicznej. Tak więc w swoim sklepie internetowym będziesz mógł/mogła krok po kroku wprowadzać modyfikacje czy nauczyć się, jak zarządzać szatą graficzną. Musisz jednak liczyć się z tym, że usługa obejmuje wsparcie techniczne tylko do pewnych granic. Pisanie modułów na przykład leży już poza ofertą.
PrestaShop: pomoc w sytuacjach awaryjnych
Jako że silnik PrestaShop nie jest doskonały – jak zresztą każda platforma open source – podczas prowadzenia działalności e-commerce mogą wystąpić nagłe i trudne do ogarnięcia sytuacje kryzysowe. Posiadając dostęp do usługi prestashop pomoc, możesz jednak liczyć na fachowe doradztwo. To tak naprawdę profesjonalny serwis, który pomoże ci rozwiązać poważniejszy problem. Dostaniesz także komplet wytycznych, dzięki którym unikniesz podobnych kłopotów w przyszłości.
Korzystając z silników typu open source, trzeba się liczyć z tym, że nie zawsze będą działać bezproblemowo. PrestaShop nie jest wyjątkiem. Platforma jest jednak ciągle udoskonalana, a dodatkowe, płatne moduły z roku na rok sprawdzają się coraz lepiej. Niemniej osoby zakładające sklep internetowy w oparciu o tę technologię nie powinny spodziewać się całkowitego braku zgrzytów, zwłaszcza na początku. W związku z tym zalecane jest korzystanie z pomocy technicznej dla PrestaShop już na wstępie budowy sklepu. To tak naprawdę najlepsze rozwiązanie, dzięki którym uniknie się błędów.
Usługa prestashop pomoc jest zatem ważnym elementem sukcesu wielu sklepów online. Dzięki takim rozwiązaniom środowisko e-commerce staje się i łatwiejsze w obsłudze, i bezpieczniejsze.