Kiedy powinieneś kupić roll-up?

Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów – choć to powiedzenie jest powtarzane do znudzenia, precyzyjnie wyjaśnia zasadę działania grafiki w reklamie. Bodźce wizualne oddziałują na odbiorcę znacznie lepiej niż treści pisane – zwłaszcza, jeśli ma on tylko kilka sekund na ich zarejestrowanie. Dlatego tak ważne jest wspieranie się różnego rodzaju akcesoriami graficznymi. Jednym z najczęściej stosowanych jest roll-up. Kiedy może Ci się przydać? Sprawdź.

Roll-up jest akcesorium reklamowym, które możesz zabrać zawsze ze sobą. Po prostu ustawiasz go w wybranym miejscu, rozwijasz i… gotowe. To właśnie dlatego sprawdza się w niemal każdej sytuacji. A kiedy konkretnie?

1. Kiedy uczestniczysz w targach branżowych

Bez względu na to, czy Twoje stoisko na targach ma kilka, czy kilkadziesiąt metrów kwadratowych – liczy się jego odpowiednia aranżacja. I wcale nie chodzi wyłącznie o estetykę czy funkcjonalność. Liczy się również umiejętne opatrzenie go komunikatami prezentującymi Twoją markę. W tej roli najlepiej sprawdzi się właśnie roll-up. Dwustronny może posłużyć w roli „ścianki działowej” – tak, aby reklamował firmę od zewnątrz oraz od wewnątrz stoiska. Jednostronny zaś możesz ustawić w tle, np. za stolikiem, przy którym znajdują się Twoi doradcy. To akcesorium, które z łatwością przewieziesz oraz przeniesiesz z miejsca na miejsce.

2. Jeśli chcesz wzmocnić oznaczenie biura / korytarza w siedzibie firmy

Szyld czy tabliczka na drzwiach z logo firmy mogą nie wystarczyć – zwłaszcza, jeśli zależy Ci na tym, aby utrwalać w świadomości klientów, kontrahentów i pracowników wizerunek swojej marki. Ustawiony tuż za biurkiem w recepcji czy przy wejściu do budynku roll-up będzie jasnym komunikatem, który pozwoli osobom z zewnątrz upewnić się, że są we właściwym miejscu. Wysokiej jakości akcesorium podniesie również estetykę przestrzeni i nada jej profesjonalnego charakteru.

3. Kiedy prowadzisz prezentacje / szkolenia w terenie

Jesteś mobilny i często przemieszczasz się z miejsca na miejsce – bo np. jesteś coachem lub specjalistą ds. sprzedaży? Jeśli prowadzisz publiczne prezentacje roll-up posłuży Ci za profesjonalne tło, które wzmocni przekaz. Wystarczy, że ustawisz go za sobą, a drugi, ewentualnie, przy wejściu na salę. Dzięki temu ułatwisz odbiorcom zapamiętanie, jaką firmę reprezentujesz albo jak się nazywasz. Na roll-upie możesz również umieścić niezbędne dane kontaktowe – np. namiary na stronę internetową, adres e-mail czy social media.

4. Podczas eventów promocyjnych

Pikniki, festyny, imprezy lokalne, akcje promocyjne prowadzone na ulicy – podczas tego typu eventów musisz się wyróżnić i wyraźnie zakomunikować odbiorcom, kim jesteś i jaką markę reprezentujesz. Pomoże Ci w tym roll-up. Rozstawisz go w kilka sekund, a jeśli wybierzesz akcesorium odpowiedniej jakości (najlepiej wykonane z solidnej tkaniny typu blackout o dobrej gramaturze – oferowane np. przez OpenPrint.pl), będzie się prezentowało atrakcyjnie, profesjonalnie i wyraziście.

Jak widać, roll-upy przydają się niemal zawsze. Każda firma, która ma jakikolwiek kontakt z klientami lub kontrahentami powinna je mieć pod ręką. Jako że to akcesoria, w które inwestycja nie wymaga ogromnych nakładów finansowych – warto zamówić kilka i wykorzystać drzemiący w nich potencjał promocyjny.


Opublikowano

w

przez

Tagi:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij