Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

Snap-Outdoor-male-logo-1433847326.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
4 miesiące
Zespół:
1 Graphic Designer, 1 Web Developer, 1 Programista PHP, 1 Project Manager
Technologie:
PHP, MySQL, HTML, CSS, JS

Wyróżniki projektu:

Integracja z programem magazynowo-sprzedażowym,

Integracja z systemami ERP i finansowo-księgowymi partnerów,

Rozbudowany system CRM, umożliwiający tworzenie grup rabatowych i zindywidualizowane zarządzanie promocjami.

Klient

Firma Snap Outdoor jest wyłącznym dystrybutorem sprzętu i odzieży outdoorowej znanych marek (Climbing Technology, Ocun, Bridgedale, Zamberlan, Metolius, Grippy) w Polsce. Oferuje wyłącznie wysokiej jakości sprzęt wspinaczkowy i turystyczny. W związku z ciągłym rozwojem firmy, rosnącą ilością oferowanych produktów i partnerów przedsiębiorstwa, Snap zdecydowało się na stworzenie platformy B2B.

Grupa docelowa

Docelowymi klientami Snap Outdoor są sklepy ze specjalistycznym sprzętem i odzieżą outdoorową, które cenią sobie wysoką jakość zamawianych produktów oraz możliwość łatwego dokonywania zakupów. Niezwykle ważne było więc usprawnienie procesu sprzedaży i maskyalne skrócenie go.

Cele projektu

Automatyzacja, standaryzacja i skrócenie procesu składania zamówień oraz ich obsługi,  

Dostarczenie klientom informacji na temat bieżących stanów magazynowych,  

Zintegrowanie wszystkich partnerów wokół jednego systemu.  

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Analizę procesów biznesowych klienta,
  • Opracowanie koncepcji techniczno-funkcjonalnej platformy,
  • Oprogramowanie i wdrożenie systemu B2B.

Platforma została zintegrowana z programem magazynowo-sprzedażowym, co pozwala klientom kontrolować bieżące stany magazynowe i w pełni automatyzuje proces składania zamówień oraz ich obsługę. Dzięki integracji z systemami ERP i finansowo-księgowymi firm współpracujących z dystrybutorem dokonywanie formalności również stało się łatwiejsze, a klienci mogą lepiej zarządzać gospodarką magazynową.  Projektując platformę firma skupiła się także na jej transparentnym charakterze zarówno od strony użytkownika, jak i osoby administrującej - łatwej aktualizacji katalogu produktów,  intuicyjnej wyszukiwarce,  czytelnym podglądzie i możliwości wydruku zamówień, faktur itp. Rozbudowany CRM pozwala z kolei na tworzenie grup rabatowych. 

Wyniki

W wyniku realizacji powstała platforma skupiająca partnerów firmy i umożliwiająca im dokonywanie hurtowych zamówień w sposób w pełni zautomatyzowany i zestandaryzowany. Positive Power zajęło się także przeszkoleniem klienta z zakresu obsługi systemu.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij