Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

raven-outdoor-logo-1425903231.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
4 miesiące
Zespół:
3 Programistów, 1 Web developerów, 1 Graphic Designer
Technologie:
PHP, MySQL, HTML, CSS, JS

Wyróżniki projektu:

Dwustronna pełna integracja procesów z programem magazynowo-sprzedażowym CDN Optima,

Automatyzacja obsługi reklamacji,

Możliwość składania przez odbiorców przedzamówień, zamówień i domówień sezonowych, łącznie z automatycznym planowaniem i harmonogramowaniem dostaw towarów.

Klient

Firma Raven Outdoor to przedstawiciel i wyłączny dystrybutor znanych marek sprzętu turystycznego i wspinaczkowego, jak Marmot, Black Diamond, SmartWool, Trek'n Eat, Tech4O, Aku, Optimus, Ortlieb.

Grupa docelowa

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i regularnym wzrostem liczby partnerów zagranicznych dystrybutor potrzebował innowacyjnego rozwiązania wspierającego prowadzoną sprzedaż hurtową w Polsce. Odbiorcami platformy są klienci z sektora B2B, którzy realizują zamówienia hurtowe i cenią sobie transparentność procesu zakupowego, dostęp do aktualnych stanów magazynowych i co za tym idzie możliwość racjonalizacji gospodarki magazynowej.

Cele projektu

Dostarczenie partnerom firmy Raven Outdoor narzędzia konsolidującego ofertę firmy w internecie,

Usprawnienie procesu obsługi sprzedaży sezonowej poprzez możliwość składania przez odbiorców przedzamówień, zamówień i domówień sezonowych, łącznie z automatycznym planowaniem i harmonogramowaniem dostaw towarów, zgodnie z określonymi terminami dostaw,

Wdrożenie funkcjonalności ułatwiających prowadzenie działań marketingowych i wspierających w dużym stopniu działania sprzedażowe, prowadzone przez dystrybutora w Polsce.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Analiza przedwdrożeniowa,
  • Zaprojektowanie, oprogramowanie i wdrożenie platformy B2B,
  • Integracje z systemami zewnętrznymi dostawców i odbiorców,
  • Integracja procesów z programem magazynowo-sprzedażowym CDN Optima,
  • Wdrożenie rozwiązań ułatwiających prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych.

W ramach współpracy firma Positive Power zajęła się zaprojektowaniem, oprogramowaniem i wdrożeniem platformy B2B. Wdrożenie poprzedzała przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa, w tym: analiza procesów biznesowych, analiza posiadanych zasobów, analiza funkcjonalna oraz technologiczna.

Oprogramowany system wspiera automatyzację procesu sprzedaży, pozwalając partnerom na składanie zamówień bez konieczności angażowania w proces zakupu pracowników działu handlowego. Oprogramowanie systemu pomogło zautomatyzować także obsługę posprzedażową i reklamacyjną. Platforma została zintegrowana z systemami zewnętrznymi dostawców oraz odbiorców (głównie są to sklepy internetowe, sieci handlowe, sklepy partnerskie). Positive Power zajęło się także pełną integracją procesów z programem magazynowo-sprzedażowym CDN Optima. System wykorzystywany jest również do prowadzenia działań marketingowych i prosprzedażowych wśród odbiorców biznesowych.

Opracowany moduł komunikatów i biuletynów sprzedażowych na bieżąco informuje o nowych akcjach promocyjnych, okresowych wyprzedażach czy tez ofertach specjalnych

Wyniki

Stworzona platforma e-commerce gwarantuje pełną automatyzację procesu składania zamówień oraz umożliwia przegląd oferty, stanów magazynowych, historii dokonanych zamówień, dokumentów sprzedażowych  i płatności.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij