Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

nda-1436856967.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
rok
Zespół:
Programista PHP, Programista Android, Graphic Designer,Tester
Technologie:
Java, Angular JS, PHP

Wyróżniki projektu:

integracja z Google Maps,

możliwość logowania się do kont społecznościowych,

geolokalizacja.

Klient

Positive Power nawiązało współpracę z klientem z USA, start up’em z branży FMCG. Zdecydował się on na outsourcing zespołu projektowego, który miał oprogramować aplikacje natywne służące obsłudze programu lojalnościowego. 

Grupa docelowa

Grupę docelową pierwszej aplikacji stanowili właściciele restauracji, którzy z jej poziomu mogą zarządzać profilem swojej marki. Druga aplikacja skierowana była do obecnych i potencjalnych klientów restauracji, którzy mogą poszukiwać nowych, interesujących miejsc.  

Cele projektu

stworzenie wzajemnie uzupełniających się aplikacji mobilnych, które posłużą obsłudze programu lojalnościowego,

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • stworzenie makiet i na ich podstawie projektów graficznych aplikacji,
  • oprogramowanie i wdrożenie dwóch aplikacji mobilnych,
  • integracja z Google Maps,
  • przeprowadzenie testów, 

Stworzone aplikacje służą obsłudze programu lojalnościowego. Pierwsza z nich, kierowana do właścicieli punktów gastronomicznych, restauracji itp., umożliwia prowadzenie profilu swojej marki. Właściciele mogą nie tylko ustawiać kampanie promocyjne swoich punktów, ale także otrzymują oceny i recenzje od klientów. Najaktywniejszym klientom mogą z kolei przyznawać specjalne rabaty. Równolegle funkcjonuje druga aplikacja, która skierowana jest do odbiorców restauracji. Mogą oni nie tylko poznać opinie na temat poszczególnych punktów, ale także wystawiać im noty i korzystać z rabatów przyznawanych za aktywność w ramach aplikacji.  

Wyniki

W wyniku współpracy powstały dwie aplikacje mobilne służące do obsługi programu lojalnościowego na amerykańskim rynku FMCG. Współpraca była na tyle owocna, że prócz stworzenia dwóch natywnych aplikacji klient zdecydował się zaangażować Positive Power przy kolejnym projektcie - aplikacji internetowej (Angular JS).  

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij