Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

Mennica-Polska-SA-1434532714.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
1 miesiąc
Zespół:
Android Developer, Graphic Designer, Web Developer
Technologie:
HTML5, Android 2.1+

Wyróżniki projektu:

aplikacja dedykowana tabletom 10”.

Klient

Mennica Polska S.A. jest czołowym producentem monet i numizmatów w Polsce i Europie. W związku z planowanymi działaniami promocyjnymi w 43 punktach sieci Empik na terenie całego kraju Mennica zleciła firmie Positive Power stworzenie aplikacji mobilnej.  

Grupa docelowa

Grupę docelową Mennicy Polskiej stanowią zarówno polscy jak i zagraniczni emitenci oraz firmy numizmatycze.  

Cele projektu

prezentacja i promocja oferty Mennicy Polskiej SA,

edukacja w zakresie produktów menniczych,

budowanie i utrwalanie świadomości marki Mennicy Polskiej - instytucji istniejącej od 1766 roku.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • opracowanie projektu aplikacji,
  • zaprojektowanie architektury informacji,
  • oprogramowanie i wdrożenie katalogu monet opartego na 5 kluczowych modułach.

W ramach kolejnej już realizacji dla Mennicy Polskiej SA, w związku z planowanymi działaniami promocyjnymi w 43 punktach sieci Empik na terenie całego kraju, Positive Power stworzyło aplikację mobilną stanowiącą w głównej mierze prezentację menniczej kolekcji monet i numizmatów. Kluczowym rozwiązaniem, które zostało zastosowane, jest przejrzysty w formie i łatwy w przeglądaniu katalog monet i numizmatów. Gdzie odbiorcy mogą zapoznać się z aktualną ofertą Mennicy Polskiej SA, a w razie zainteresowania – zasięgnąć informacji na temat niej samej. Aplikacja proponuje również dobór prezentu stosownie do okazji oraz w prosty sposób tłumaczy różnice między monetą a numizmatem.

Wyniki

W wyniku realizacji powstała aplikacja mobilna, która wsparła kampanię promocyjną Mennica Polska SA w sieci sklepów Empik. Była ona wizualnym uatrakcyjnieniem prowadzonych działań oraz pełniła funkcję informacyjną i edukacyjną, m.in. tłumacząc różnicę między monetą a numizmatem.  

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij