Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

megaoutdoor-logo-1425902859.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
4 miesiące
Zespół:
1 programista, 1 web developer, 1 graphic designer, 1 creative manager
Technologie:
SEO/SEM, e-mail marketing, social media, e-marketing

Wyróżniki projektu:

realizacja strategii promocyjnej online i offline

strategia oparta na synergii wynikającej z połączenia różnorodnych narzędzi e-marketingowych

Klient

Megaoutdoor.pl to sklep internetowy oraz sklep stacjonarny w Krakowie. Posiada bogatą ofertę produktów sportowo-outdoorowych, skupiając się jednak przede wszystkim na promocji i sprzedaży marki Salomon oraz produktów i odzieży do trail runningu.

Grupa docelowa

Klient powierzył Positive Power całość obsługi online w sklepie i poza nim. Odbiorcami sklepu Megaoutdoor są pasjonaci sportu, osoby aktywne i nowoczesne. Niezwykle ważna jest więc dla nich możliwość sprawnego i szybkiego dokonywania zakupów. Równocześnie cenią firmy nowoczesne, wychodzące naprzeciw potrzebom swoich odbiorców.

Cele projektu

wzmocnienie wizerunku w sieci,

dalsze ukierunkowywanie marki na dynamicznych, nowoczesnych odbiorców,

optymalizacja procesów sprzedażowych w sklepie internetowym w celu zwiększenia sprzedaży online przy równoczesnym zachowaniu dywersyfikacji źródeł ruchu,

podniesienie jednorazowej wartości koszyka.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Dokonanie analizy i optymalizacji działania sklepu internetowego, dostosowując go do wymagań rynku internetowego, wymagań SEO/SEM,
  • Poszerzenie zakresu prowadzonych przez Klienta działań o komunikację w mediach społecznościowych, reklamę w wyszukiwarkach, działania e-mail marketingowe oraz działania promocyjno-sprzedażowe w samym sklepie (akcje specjalne i promocyjne).

W ramach przygotowania przeprowadziliśmy analizę dotychczasowych działań w sklepie Megaoutdoor oraz wspólnie z Klientem wyznaczyliśmy najważniejsze ścieżki rozwoju i dobraliśmy komunikaty promocyjno-sprzedażowe. Na podstawie historii zamówień, analizy klientów w sklepie stacjonarnym, oraz danych z Google Analytics określiliśmy profil demograficzny Klienta, a także najwazniejsze dla niego obszary aktywności oraz miejsca, z których kupujący najchętniej i najczęściej trafiają do sklepu.

Biorąc pod uwagę wyniki badań, jako najistotniejsze elementy wspierające wytypowaliśmy:

  • działania promocyjne w samym sklepie, w tym wsparcie promocji, wyprzedaży i akcje promocyjne
  • działania reklamowe w wyszukiwarce Google - poprawienie widoczności w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie konwersji w sklepie internetowym poprzez kampanię AdWords/remarketingową
  • wzmacnianie lojalności Klienta oraz zwiększanie sprzedaży poprzez rozbudowę i aktywizację bazy e-mail marketingowej
  • wsparcie obsługi klienta oraz dodatkowy kanał dystrybucji informacji o ofercie dzięki aktywnej obecności w mediach społecznościowych

Naszym głównym celem było uzyskanie synergii przeprowadzanych działań, tak by wspierały się wzajemnie i tworzyły spójną strategię promocyjno-sprzedażową w sieci.

Wszystkie działania są na bieżąco monitorowane oraz optymalizowane, a dzięki wypracowanej synergii - również wspierają się wzajemnie i umożliwiają kumulowanie wyników klienta. Przygotowywane comiesięcznie raporty prezentują nie tylko liczby, ale przede wszystkim rekomendacje dotyczące przyszłych aktywności i kierunki rozwoju na najbliższe miesiące.

Wyniki

70% wzrost przychodu w pierwszym miesiącu wspólnych działań

57,81% wzrostu ilości unikalnych zakupów

Średnia wartość koszyka zwiększona o 15,43%

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij