Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

Snap Outdoor

fjord-nansen-logo-1425903180.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
3 miesiące
Zespół:
2 Programistów, 1 Web developerów, 1 Graphic Designer
Technologie:
PHP, MySQL, HTML, CSS, JS

Wyróżniki projektu:

Możliwość ponawiania złożonego wcześniej zamówienia oraz podgląd historii zamówień,

Opcja śledzenia faz realizacji zamówienia.

Klient

Fjord Nansen jest jedną z wiodących polskich marek turystyczno-outdoorowych, znanych i cenionych na rynku międzynarodowym. 14-letnie doświadczenie pozwoliło producentowi wypracować wysoki standard i najlepsze parametry produktów przy zachowaniu oryginalnej stylistyki. Dzięki temu firma zyskała uznanie i szereg wiernych odbiorców marki.

Grupa docelowa

W związku ze stale rosnącą liczbą partnerów biznesowych na szerokim obszarze geograficznym, wynikającymi z tego trudnościami komunikacyjnymi i wysokimi kosztami operacyjnymi poszczególnych transakcji, firma zdecydowała się na wdrożenie systemu B2B ułatwiającego prowadzenie transakcji biznesowych. Dzięki platformie e-commerce proces składania i realizowania zamówień miał zostać usprawniony, co niezwykle ważne z punktu widzenia klienta biznesowego. Odbiorcami platformy będą więc osoby z sektora B2B ulokowane na szerokim obszarze geograficznym.

Cele projektu

Standaryzacja procesu składania i realizacji zamówień hurtowych,

Zmniejszenie kosztów prowadzonych transakcji biznesowych,

Automatyzacja procesu składania zamówień umożliwiająca samodzielne finalizowanie transakcji,

Wdrożenie rozwiązania skupiającego wszystkich partnerów firmy w jednym miejscu i prezentującego im pełną i aktualną ofertę producenta.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Analizę biznesową i systemową pod kątem potrzeb użytkowników wraz zaprojektowanie architektury informacyjnej,
  • Wdrożenie osobistego panelu klienta i panelu administracyjnego umożliwiającego m.in. indywidualizowanie ofert dla poszczególnych klientów,
  • Opracowanie i wdrożenie szeregu funkcjonalności ułatwiających partnerom biznesowym producenta korzystanie z systemu,
  • Integracja z programem magazynowo-sprzedażowym oraz systemami głównych partnerów producenta,
  • Testy oraz działania związane z wdrożeniem całego systemu i szkoleniami dla jego użytkowników.

Wdrożenie platformy e-commerce było poprzedzone szczegółową analizą biznesową i systemową planowanej realizacji w celu maksymalnego dostosowania rozwiązania do potrzeb użytkowników systemu.

Następnym krokiem było opracowanie optymalnych rozwiązań technicznych i funkcjonalności na podstawie zebranych wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych, a także architektury systemu, projektu bazy danych oraz opracowanie sposobu integracji z innymi systemami informatycznymi (w tym opracowanie protokołów wymiany danych).

Opracowano także politykę bezpieczeństwa systemu B2B w zakresie przechowywania i zmiany danych dostępowych, wymiany informacji z systemami zewnętrznymi oraz tworzenia kopii zapasowych i integralności danych (ACID). Przygotowano także szczegółowy harmonogram wraz z podziałem prac.

Kolejnym etapem realizacji systemu B2B były prace programistyczne, etap testów oraz prace związane z wdrożeniem systemu i szkoleniami dla osób obsługujących go.

Wyniki

Wdrożone rozwiązanie spełnia założenia projektu – automatyzuje i standaryzuje proces zakupowy zarówno od strony klienta składającego zamówienie, jak i administratora zajmującego się jego obsługą. Dzięki temu koszt prowadzenia transakcji został zmniejszony, przebiegają one sprawniej i szybciej, a co najważniejsze – są obsługiwane za pośrednictwem jednego kanału.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij