E-commerce
Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu
dedykowanego oprogramowania e-commerce

scroll down

Co nas wyróżnia?

scroll down

Jesteśmy Internet Software House'm od kilkunastu lat dostarczającym najwyższej jakości oprogramowanie usprawniające procesy biznesowe naszych partnerów i wspierające ich sprzedaż. W ścisłym porozumieniu z klientami pracujemy nad wszystkimi aspektami funkcjonowania platformy, dzięki czemu finalne rozwiązanie jest w pełni dopasowane do ich potrzeb.

Image
Wysokiej jakości oprogramowanie
Image
Ścisła współpraca z klientem
Image
Dedykowane
rozwiązania e-commerce

Współpraca

W zależności od projektu i oczekiwanego rezultatu, z naszymi klientami współpracujemy w kaskadowym modelu projektowym (Waterfall) lub według metodyki Scrum (Agile).

  • Model kaskadowy to tradycyjna metoda pracy nad projektem. Polega ona na wykonywaniu z góry ustalonych zadań w obrębie ściśle określonych, następujących po sobie faz, gdzie rozpoczęcie realizacji kolejnej fazy jest uzależnione od zakończenia poprzedniej. To oznacza, że wdrożenie musi przebiegać według jasno określonego planu i zamykać się w z góry narzuconych ramach projektowych (specyfikacji systemu), co znacznie utrudnia, a czasami wręcz uniemożliwia elastyczne podejście do zmieniających się w trakcie oczekiwań biznesowych klienta. Współpracę rozpoczyna etap prac analitycznych (analiza rynku, analiza specyfiki i celów biznesowych klienta, analiza benchmarków, doprecyzowanie i optymalizacja wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonanych, prototypowanie), w efekcie których powstaje kompletna specyfikacja projektu. W dalszych etapach realizowane są kolejno prace graficzne, prace programistyczne (w tym integracje i migracje danych), testy oraz prace wdrożeniowe (publikacja, hotfix). Metodykę Waterfall polecamy i stosujemy zwykle w przypadku mniej złożonych projektów.
  • Drugi model pracy nad projektem - Scrum - realizowany w duchu metodologii Agile, polega na elastycznym podejściu do wytwarzanego oprogramowania. Zespoły projektowe (3-9 osobowe) pracują wówczas w trwających od 2 do 4 tygodni sprintach (iteracjach), których celem jest dostarczenie ściśle określonej, działającej części systemu, co pozwala w krótkim czasie zweryfikować początkowe założenia biznesowe oraz dynamicznie reagować na pojawiające się w projekcie zmiany. Tego rodzaju model działania opiera się na ścisłej pracy z klientem i pozwala odpowiednio szybko dopasowywać oprogramowanie do jego bieżących oczekiwań. Z racji swobodnej możliwości dokonywania zmian w ustaleniach już w trakcie pracy, Scrum rekomendujemy tym klientom, których projekty są w swej naturze złożone, bardzo czasochłonne, posiadają wiele niewiadomych lub których ostateczny kształt nie jest z góry jasno sprecyzowany, a tylko z grubsza nakreślony, i dlatego też jest on najczęściej wybierany przez startupy.

Technologie

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

Magento

Magento to kompletna, uniwersalna platforma e-commerce klasy open-source, najchętniej wybierana przez sklepy internetowe na całym świecie. To rozbudowane rozwiązanie, na bieżąco aktualizowane i ulepszane, z możliwością optymalizacji do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta. Dzięki modułowej budowie platformy możemy zmienić i rozbudować niemalże każdy jej element. Na życzenie naszych klientów wytwarzamy gotowe platformy sprzedażowe oparte o Magento lub udostępniamy im doświadczone zespoły projektowe wyspecjalizowane w jego wdrożeniach.
Szereg użytecznych i sprawdzonych funkcji sklepowych w standardzie
Intuicyjne i nowoczesne rozwiązania
Możliwość elastycznego dopasowania do potrzeb każdego e-biznesu

Sprawdź nas!

Naszym doświadczeniem w branży e-commerce dzielimy się na licznych konferencjach oraz na łamach kluczowych portali. Zachęcamy do lektury!

Polski e-commerce - najważniejsze czynniki i zmiany

Na łamach portalu NowyMarketing.pl V-ce Prezes Zarządu Positive Power opowiada o najważniejszych zmianach, które zaszły w ostatnich latach na rynku e-commerce. Wskazuje także najsilniejsze trendy.

Więcej
Image

Dlaczego e-klient nie kupuje?

Aż 70% wizyt na stronie e-sklepu kończy się porzuceniem koszyka. O tym, jak przeciwdziałać temu zjawisku i w jaki sposób ułatwić klientowi podjęcie decyzji zakupowej, na łamach inwestycje.pl, opowiada V-ce Prez. Zarządu Positive Power, Katarzyna Czyrnek.

Więcej

5 pytań o konwersję

Na łamach portalu Evigo wiceprezes Positive Power, Katarzyna Czyrnek, odpowiada na pięć najczęściej zadawanych pytań na temat konwersji w e-sklepach.

Więcej

Case studies

Image
Sklep internetowy
www.sklep.soudal.pl
Sklep internetowy
www.megaoutdoor.pl
Sklep internetowy
www.snowshop.pl
Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.