Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

caartoo-male-logo-1433847404.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
3 miesiące
Zespół:
1 Graphic Designer, 1 Web Developer, 1 iOS Developer, 1 Android Developer
Technologie:
CoreData, skaner kodów kresowych, Rest API, Objective-C, Java

Wyróżniki projektu:

aplikacja wyposażona w skaner kodów kreskowych,

funkcja geotargetowania i targetowania behawioralnego,

możliwość wysyłania komunikatów push.

Klient

Spółka Caartoo chcąc wykorzystać rosnącą popularność technologicznych rozwiązań i coraz większą ilość programów lojalnościowych na rynku, stworzyła aplikację, dzięki której wszystkie karty lojalnościowe można przechowywać w jednym miejscu. Aplikacja wspierająca jest udostępniona nieodpłatnie posiadaczom iPhone'ów i telefonów z systemem Android.

Grupa docelowa

Grupę docelową aplikacji stanowią wszyscy posiadacze kart lojalnościowych, którzy chcą mieć do nich łatwy dostęp oraz przechowywać je w jednym miejscu. Są to osoby ceniące wygodę, ale także zwolennicy kreatywnych rozwiązań ułatwiających zakupy.

Cele projektu

Stworzenie rozwiązania, któe pozwoli na dostęp do listy osobistych kart lojalnościowych za pomocą telefonu, 

Wdrożenie mechanizmu geolokalizacji umożliwiającego użytkownikom aplikacji korzystanie z ofert promocyjnych firm znajdujących się w ich pobliżu (geotargeting),

Wykorzystanie targetowania behawioralnego, by precyzyjniej adresować oferty do potencjalnych odbiorców i znacznie zwiększać sprzedaż.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Opracowanie koncepcji graficznej aplikacji,
  • Oprogramowanie i wdrożenie aplikacji wraz z panelem zarządzania kontem osobistym,
  • Wdrożenie mechanizmu geotargetowania i targetowania behawioralnego.

Tworzona przez Positive Power aplikacja miała umożliwić wprowadzanie i przechowywanie nieograniczonej ilości kart lojalnościowych dowolnych marek (w tym firm sieci partnerskiej Caartoo) w telefonie komórkowym. Zdecydowano się na wdrożenie rozwiązania umożliwiającego skanowanie karty wprost z ekranu smartfonu podczas zakupów. Dzięki temu użytkownicy nie muszą posiadać kart fizycznie w portfelu - są one zawsze pod ręką w ich aparatach telefonicznych. Dodatkową funkcjonalnością sprzedażową aplikacji miało być skuteczne profilowanie ofert promocyjnych dzięki wdrożonym mechanizmom targetowania geograficznego i behawioralnego. Użytkownicy otrzymują więc bezpośrednio na telefon specjalne oferty promocyjne (powiadomienia push) możliwe do zrealizowania w pobliżu miejsca, w którym aktualnie się znajdują.

Wyniki

W wyniku współpracy powstała aplikacja umożliwiająca wprowadzanie i przechowywanie nieograniczonej ilości kart lojalnościowych dowolnych marek w telefonie komórkowym.

W ciągu niespełna tygodnia od premiery osiągnęła pierwsze miejsce wśród najchętniej pobieranych polskich aplikacji finansowych na iPhone'a oraz 8. miejsce w rankingu najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij