Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu
Media

Materiały o spółce

Scroll down
pdf
Informacje o spółce Positive Power
pdf
Logotypy firmy Positive Power

Aktualności

Scroll down

BNP Paribas International Hackathon 2016

Nasi programiści wraz z siedmioosobowym zespołem zespołem z Grupy INDATA weźmie udział w BNP Paribas International Hackathon 2016, który odbędzie się pomiędzy 17 a 19 czerwca 2016 roku. BNP Paribas International Hackathon 2016 jest międzynarodowym konkursem gdzie zespoły rywalizują podczas 48 godzinnych zmagań w tworzeniu aplikacji integrujących usługi bankowe ze współczesnymi potrzebami użytkowników. 
Hackaton będzie odbywał się symultanicznie w ośmiu miastach na całym świecie: San Francisco, Londynie, Paryżu, Brukseli, Rzymie, Berlinie, Stambule i Warszawie. 

Nasz zespół będzie rywalizował z innymi zespołami tworząc autorską aplikację mobilną, która będzie łączyła elementy grywalizacji wraz ze wsparciem celów charytatywnych. 

Więcej na temat BNP Paribas International Hackathon 2016 mogą Państwo znaleźć pod linkiem.

9 Czerwca 2016

BNP Paribas International Hackathon 2016

Nasi programiści wraz z siedmioosobowym zespołem zespołem z Grupy INDATA weźmie udział w BNP Paribas International Hackathon 2016, który odbędzie się pomiędzy 17 a 19 czerwca 2016 roku.

Notki prasowe

Scroll down
Time To Start - czyli jak zdobyć pieniądze na swój start up?
Sklep www.Olive.pl na nowej platformie
Nowe źródło wiedzy na temat rynku obligacji
inter-AKCJE po raz piąty
Positive Power z e-Gazelą Biznesu
INDATA Software SA przejmuje Positive Technology Sp. z o.o.
Positive Power wdrożyło multiplatformę e-commerce obsługującą trzy sklepy
Cieć ze ściany wspinaczkowej zawsze daje radę - nowa akcja 8a.pl
Dedykowany system B2B dla marki Fjord Nansen
Realizacja Positive Power Sp. z o.o. w finale Ekomersów 2013!
Systemy B2B - standard czy wciąż niszowe rozwiązanie? Raport od Positive Power Sp. z o.o.
Nowy serwis Pfleiderer Grajewo od Positive Power
Aplikacja 8a.pl ze skanerem kodów kreskowych już na iOS!
Positive Power wdraża aplikację ze skanerem kodów kreskowych!
inter-AKCJE III: e-commerce już w kwietniu!
Spółka giełdowa Kopex S.A. znów z Positive Power
Komandor SA wybrał Positive Power
Postive Power wdraża w Czechach platformę tradingową

Positive power w mediach

Kierunki wdrażania strategii mobilnych

Kierunki wdrażania strategii mobilnych

Wdrożenie rozwiązania mobilnego ma sens wyłącznie wtedy, gdy odpowiada ono na potrzeby konsumentów – mówi na łamach portalu Evigo.pl, Katarzyna Czyrnek, wiceprezes zarządu Positive Power. W artykule poznać można najwyraźniej odznaczające się na rynku mobilnym trendy, których wdrożenie przynosi realne korzyści dla rozwoju biznesu.

Image

W którą stronę, m-commerce?

O rosnącym potencjale m-commerce mówi się już nie tylko w kontekście rozwoju rynku mobilnego. Przede wszystkim dostrzega się jego ogromne znaczenie dla e-commerce. O tym, w którą stronę rozwija się rynek m-commerce, dla Nowego Marketingu opowiada Katarzyna Czyrnek, V-ce Prezes Zarządu Positive Power.

Image

Outsourcing IT szansą?

Pojęcie outsourcingu w ostatnich latach stało się szczególnie popularne - firmy coraz częściej decydują się nie tylko na outsourcing pojedynczych pracowników, ale także zespołów, czy działów. O tym, jak wygląda praca w ramach outsourcingu opowiada V-ce Prezes Zarządu Positive Power, Katarzyna Czyrnek.

Image

Jak przekonać klientów do mobilnych zakupów?

Dlaczego smartfon lub tablet mogą być wygodniejszym urządzeniem do robienia zakupów niż komputer? Czy warto inwestować w mobile'a? O tym i wielu innych kwestiach na łamach Nowego Marketingu opowiada Rafael Moucka, prezes Zarządu Positive Power.

Image

Na co uważać rozwijając swój biznes?

Początek budowania firmy, jej rozwój oraz skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem. O tym między innymi mówił prezes Positive Power, Rafael Moucka, podczas webinarium w ramach Wakacyjnego Maratonu Wydarzeń Live. Materiał jest już dostępny na: http://beta.webcaster.pl/maraton-7/.

Image

Case study z realizacji platformy Olive.pl

Na łamach portalu www.topinteractiveagencies.com Positive Power prezentuje case study ze swojej najnowszej realizacji - zaawansowanej platformy e-commerce Olive.pl.

Image

B2B vs. B2C

Platformy B2B i B2C to nowoczesne systemy informatyczne umożliwiające prowadzenie działań handlowych w sieci. Choć łączy je wiele cech i pełnią podobne funkcje, jest między nimi sporo różnic. Jakich? O tym właśnie opowiada wiceprezes Positive Power, Katarzyna Czyrnek.

Fundusz czy inwestor?

Sposobów pozyskania pieniędzy na rozwój startupu jest dziś naprawdę wiele, a wybranie odpowiedniego nie jest łatwe. Dziś porównujemy dwie: fundusze i inwestorów prywatnych.

Dziś to e-commerce stara się o Ciebie

Personalizacja sklepów internetowych jest dziś uznawana za jeden z najskuteczniejszych sposobów zwiększania konwersji. O tym jak ją przeprowadzić opowiadamy na portalu mediarun.com/pl/

Czy mobile ma szanse podbić e-commerce?

Czy mobile ma szanse podbić e-commerce? Zapraszamy na do naszej infografiki w portalu admonkey.pl!

5 top trendów na Rynku B2B

Na łamach "Marketingu w Praktyce" Positive Power opowiada o pięciu największych trendach rynku B2B.

Positive Power dla Dziennika Gazety Prawnej

W Dzienniku Gazecie Prawnej podpowiadamy, jak walczyć ze zjawiskiem porzucanych koszyków, radzimy jak zwiększać konwersję w e-sklepach i skutecznie dbać o jego rozwój.

5 pytań o konwersję

Na łamach portalu Evigo wiceprezes Positive Power, Katarzyna Czyrnek, odpowiada na pięć najczęściej zadawanych pytań na temat konwersji w e-sklepach.

Jak uniknąć porzuconych koszyków?

Dla portalu Evigo opowiadamy o tym, jak skutecznie przeciwdziałać zjawisku porzucanych koszyków i zachęcać klientów do finalizacji transakcji handlowych.

Dlaczego e-klient nie kupuje?

Aż 70% wizyt na stronie e-sklepu kończy się porzuceniem koszyka - radzimy, jak przeciwdziałać temu zjawisku!

Profesjonalista w e-handlu

W najnowszej książce Fundacji Polak 2.0 - "E-commerce Manager. Profesjonalista w eHandlu" znaleźć można wypowiedź Rafaela Moucka na temat e-commerce i wspomagania sprzedaży działaniami SMS-marketingowymi.

Co warto wiedzieć o polskim e-commerce?

O tym, w jakim kierunku rozwija się polski e-commerce i co warto wiedzieć inwestując na polskim rynku dla amerykańskiego portalu pisze Rafael Moucka, prezes Zarządu Positive Power.

Wywiad dla PARP-u

Prezes Positive Power odpowiada Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na pytania dotyczące skalowalności biznesu i rozwijania firmy. Prócz tego ocenia także rynek start up'ów.

Wearable i mobile w Interaktywnie.com

W najnowszym raporcie Interaktywnie.com, na temat reklamowego potencjału Internetu, Prezes Positive Power, Rafael Moucka, opowiada o wearable i mobile. Ekspert wyjaśnia także jak najlepiej wykorzystać rozwiązania.

Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?

Client Service Director Positive Power na łamach portalu inwestycje.pl opowiada o tym, jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-sklepie. Analizuje także rozwiązania skutecznie podnoszące sprzedaż w e-commerce.

E-commerce w branży turystycznej

Na łamach "Wiadomości Turystycznych" Katarzyna Czyrnek, Client Service Director Posiive Power, radzi, jak usprawnić obsługę ruchu w e-commerce. Podpowiada także na co zwrócić uwagę inwestując w e-commerce.

5 kroków do sukcesu w e-commerce

Positive Power na łamach Nowego Marketingu zaprezentowało infografikę, opisującą 5 skutecznych działań na rynku e-commerce.

Felieton - Moje WWW

Rafael Moucka opowiada o aplikacjach mobilnych, z których korzysta regularnie i które uważa za najbardziej wartościowe. Zapraszamy do lektury felietonu w ramach cyklu "Moje WWW" w portalu Interaktywnie.

NFC - gadżet czy realna przyszłość?

Czy NFC już wkrótce stanie się standardem? O realnym zastosowaniu technologii na łamach portalu Business Times opowiada Prezes Zarządu Positive Power Sp. z o.o.

Positive Power Sp. z o.o. na łamach Forbes'a

Forbes opublikował artykuł, w którym prezentuje historię sukcesu grupy INDATA Software SA, której częścią jest Positive Power. W artykule przeczytać można m.in. o tym, jak budowano dzisiejszą wartość i pozycję grupy.

Sieci coraz gęstsze

Rafael Moucka na łamach Pulsu Biznesu wypowiada się o tym, jakie korzyści daje wdrożenie platformy e-commerce. Radzi także, czym kierować się inwestując w tego rodzaju rozwiązanie.

Lojalność czy sprzedaż z mobile?

Dla portalu Evigo.pl Rafael Moucka opowiada o tym, jak inwestować w mobile i jakie rozwiązania wybrać.

Prezes Positive Power dla Proseed Magazyn

Rafael Moucka opowiada o tym, jak pozyskać przewagę na rynku i jak skutecznie zarządzać kilkoma spółkami równocześnie. Zapraszamy do lektury!

Case study z realizacji w standardzie RWD

Na łamach portalu MarketingMobilny.pl opublikowano case study z realizowanego przez Positive Power dla marki Kovea case study.

RWD, aplikacja czy m.strona?

Prezes Positive Power opowiada o możliwościach inwestycji w mobile. Zapraszamy do drugiej części cyklu poświęconego standardowi RWD.

Raport Interaktywnie

Prezes Zarządu Positive Power, Rafael Moucka, na łamach raportu Interaktywnie wypowiada się na temat przyszłości marketingu mobilnego i prognozuje trendy w tej dziedzinie.

Najczęstsze błędy e-sklepów w mobile

W raporcie Interaktywnie Prezes Zarządu Positive Power Sp. z o.o. opowiada o najczęstszych błędach e-sklepów popełnianych w inwestycjach mobilnych.

Święta w branży e-commerce już trwają

O tym, jak skutecznie wykorzystać najbardziej dochodowy okres w roku dla branży e-commerce, opowiada Katarzyna Czyrnek, Client Service Director Positive Power.

Aplikacją w e-commerce!

Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power, na konferencji Ecommerce Standard prezentuje 5-minutowe case study aplikacji mobilnej dla 8a.pl.

8a.pl nominowane do eCommerce Polska awards 2013

Sklep 8a.pl został wyróżniony w kategorii: przełamywanie nieufności klienta, m.in. dzięki wdrożonej przez Positive Power aplikacji ze skanerem kodów kreskowych.

Realizacja dla 8a.pl walczy o Ekomersa!

Nowy Marketing prezentuje aplikację sprzedażową dla 8a.pl oraz towarzyszącą jej wdrożeniu kampanię promocyjną, które nominowane zostały do Ekomersów 2013!

Positive Power w finale Ekomersy 2013

Aplikacja Positive Power dla 8a.pl została nominowana do finału konkursu Ekomersy 2013, w którym wyróżnia się marki oferujące produkty i usługi dla e-sklepów.

Kreatywna przestrzeń w Positive Power

Biuro Positive Power zostało zaprezentowane w "Kreatywnych przestrzeniach" Nowego Marketingu. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć naszej firmy!

Case study aplikacji dla 8a.pl w gomobi.pl

Przebieg realizacji wdrożonej przez Positive Power aplikacji mobilnej ze skanerem kodów kreskowych został opublikowany na łamach portalu gomobi.pl. Zapraszamy do lektury.

Positive Power w Dzienniku Gazecie Prawnej

Positive Power przygotowało raport dotyczący zastosowania platform B2B wśród polskich przedsiębiorstw. Wyniki badania zostały opublikowane w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Realizacje Positive Power w Nowym Marketingu

Wdrożone przez Positive Power Sp. z o.o. serwisy zostały zaprezentowane w przeglądzie polskich stron responsywnych w Nowym Marketingu. Przedstawiono realizacje: kovea.pl i pfleiderer.pl.

Positive Power o bezpieczeństwie w systemach B2B

W kwietniowym numerze Prevent Magazine eksperci Positive Power mówią o bezpieczeństwie w systemach B2B. Zapraszamy do lektury!

Positive Power na Mobile Silesia

"Wizjonerstwo czy gadżeciarstwo? Czy warto inwestować w Responsive Web Design?" - na to pytanie podczas wystąpienia na II edycji Mobile Silesia odpowiadał Rafael Moucka, prezes Positive Power. Firma była także partnerem bieżącego spotkania.

Positve Power w Raporcie Interaktywnie.com

W Raporcie Interaktywnie.com Prezes Zarządu Positive Power ocenia, jaki był miniony rok dla Agencji Interaktywnych. Opowiada także o najlepszej jego zdaniem kampanii reklamowej 2012 roku.

Prezes Positive Power w "Marketigowej 11"

Rafael Moucka odpowiada na pytania "Marketingowej 11" dla portalu Nowy Marketing. W wywiadzie m.in. o tym, co dodaje skrzydeł Positive Power, co jest najważniejsze w marketingu i jak skutecznie współpracować z marką.

8a o Positive Power dla Nowego Marketingu

8a, największy sklep outdoorowy i stały klient Positve Power, udziela wywiadu dla Nowego Marketingu. Mówi też o współpracy z nami - zapraszamy do lektury!

Rafael Moucka na II Forum E-biznesu!

W ramach wystąpienia na, organizowanym przez PARP, II Forum E- biznesu Rafael Moucka wygłosił prelekcję pt. "Wiarygodność polskiej marki - jak ją budować?". Zapraszamy do obejrzenia video relacji!

Internetowa rewolucja dla Kopex S.A. od Positive P

Portal branży górniczej opisuje kompleksowy redesign serwisu korporacyjnego i modułu Relacji Inwestorskich, który firma Positive Power wykonała dla grupy Kopex S.A.

E-święta w e-sklepach

Katarzyna Czyrnek w swoim artykule dla portalu marketingowiec.pl udziela informacji, jak najlepiej przygotować się do gorącego sezonu w e-commerce.

O skutecznej promocji w sklepie internetowym

Portal branżowy ecommerce.edu.pl opublikował wywiad z Prezesem Zarządu Positive Power, Rafaelem Moucka, dotyczący skutecznej promocji w sklepach internetowych.

Positive Power dla HighSky Brokers

Portal branżowy NowyMarketing.pl opublikował case study dotyczące kompleksowej obsługi działajacego na czeskim rynku domu maklerskiego HighSky Brokers A.S.

Ranking przychodów agencji interaktywnych

Beata Markowska i Anna Siry opowiadają o przewagach agencji interaktywnych nad domami mediowymi w projektowaniu kampanii online.

Raport Internet Software House

Katarzyna Czyrnek, Client Service Director, Anna Siry, Account Director i Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power mówią o potencjale rynku aplikacji internetowych oraz radzą, na co zwrócić uwagę przy ich projektowaniu.

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij