Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

szkla10-1441792721.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
2 miesiące
Zespół:
1 Programista Android 1 Programista iOS 1 Tester
Technologie:
Android SDK, Java, iOS SDK, objective-C

Wyróżniki projektu:

funkcja przypominania o konieczności wymiany soczewek,

możliwość wysyłania powiadomień push.

Klient

Sklep internetowy szkla.com to lider branży optycznej zajmujący się dystrybucją wyłącznie oryginalnych produktów. Swoim klientom oferuje soczewki renomowanych firm, okulary, płyny, krople do oczu oraz akcesoria do soczewek. Równolegle do sprzedaży internetowej sklep prowadzi dystrybucję w salonach stacjonarnych.

Grupa docelowa

Sklep posiada ponad 100 000 stałych klientów. Grupą docelową szkla.com są świadomi konsumenci oczekujący wysokiej jakości produktów. To najczęściej osoby otwarte na nowoczesne rozwiązania i doceniające możliwości ułatwiania i skrócenia procesu dokonywania zakupów.

 

Cele projektu

Zwiększenie poziomu sprzedaży (w szczególności częstotliwości dokonywania zamówień),

Budowanie bazy lojalnych i stałych klientów (dzięki funkcjonalnościom aplikacji),

Zoptymalizowanie sklepu pod kątem różnorodnych, dostępnych rozdzielczości,

Zwiększenie zasięgu sklepu poprzez ukierunkowanie go na dynamicznych odbiorców mobilnych.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Oprogramowanie aplikacji,
  • Wdrożenie rozwiązania,
  • Testy.

Wdrożona aplikacja po zalogowaniu się do konta, synchronizuje dane z e-sklepu, dzięki czemu mamy dostęp do historii naszych zamówień i informacji na ich temat. Klient ma oczywiście możliwość korzystania z aplikacji bez logowania, ale wówczas opcja „Moje konto” jest niedostępna. Niezwykle istotnym modułem w aplikacji był oczywiście ekran wyszukiwania produktów (także według listy kategorii produktowych sklepu), przeglądania ich i zamawiania. Aplikacja posiada także ekrany: promocje i wyszukaj sklep (domyślnie prezentowane będą punkty w najbliższej lokalizacji klienta) oraz możliwość wysyłania powiadomień push. Interesującą funkcjonalnością rozwiązania jest możliwość zapisania informacji na temat swojej wady wzorku i ustawienia przypomnienia o konieczności zakupu soczewek.

Wyniki

W wyniku trwającej nieco ponad dwa miesiące realizacji powstała aplikacja wspierająca budowanie lojalności wśród klientów i wspomagająca działania sprzedażowe sklepu. Aplikacja jest transparentna, a dzięki funkcjonalności przypominania o konieczności wymiany soczewek ma także użyteczny dla klienta wymiar.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij