Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

star-logo-1425903592.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
1 miesiąc
Zespół:
1 Android Developer, 1 Graphic Designer
Technologie:
Java, NFC, SQLite,JSON, REST, Mobile Windows Azure, Android

Wyróżniki projektu:

Wykorzystanie standardu komunikacji bliskiego zasięgu (NFC),

Autorskie rozwiązanie umożliwiające synchronizację danych zgromadzonych w pamięci urządzenia z danymi na serwerze.

Klient

Aplikacja StickyMe miała charakter start up'u. Powstała dla klienta z rynku nowozelandzkiego i miała służyć obsłudze programów lojalnościowych punktów usługowych w tym kraju.

 

Grupa docelowa

Użytkowników aplikacji mobilnej można podzielić na dwie grupy - właścicieli sklepów stacjonarnych i punktów usługowych oraz ich docelowych klientów. Aplikacja musiała więc odpowiadać potrzebom zarówno klientów z sektora B2B, jak i B2C. Niezwykle ważne było by posiadała intuicyjny i transparentny charakter. 

Cele projektu

Stworzenie narzędzia umożliwiającego gromadzenie punktów w ramach programów lojalnościowych w telefonie, likwidując tym samym konieczność wyrabiania kart,

Wykorzystanie NFC w celu łatwego i szybkiego gromadzenia punktów - polegającego wyłącznie na przybliżeniu telefonu do tagu NFC sprzedawcy,

Umożliwienie korzystania z rozwiązania zarówno w trybie online, jak i offline.
 

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Oprogramowanie i wdrożenie aplikacji,
  • Zaprojektowanie kreacji graficznych aplikacji mobilnej,
  • Wdrożenie autorskiego rozwiązania umożliwiającego synchronizację danych zgromadzonych w pamięci urządzenia z danymi na serwerze.

StickyMe została stworzona z myślą o obsłudze programów lojalnościowych w sklepach i punktach usługowych na rynku nowozelandzkim. Sama aplikacja składa się z dwóch ekranów - listy obiektów oraz ustawie, dzięki temu jest bardzo prosta, użyteczna i intuicyjna w obsłudze. Zastosowanie technologii NFC maksymalnie ułatwia gromadzenie punktów w ramach obsługiwanych programów lojalnościowych. Operacja ta polega wyłącznie na zbliżeniu swojego urządzenia (wyposażonego w moduł NFC) do indywidualnego tagu NFC, który posiada sprzedawca. Po jego przyłożeniu, użytkownikowi natychmiastowo przydzielone zostają  punkty w programie lojalnosciowym. Wdrażając aplikację, Positive Power zastosowało autorskie rozwiązanie, które umożliwia synchronizację danych zgromadzonych w pamięci urządzenia z danymi na serwerze. Dzięki temu aplikacja mobilna działa zarówno w trybie online jak i offline - użytkownik by gromadzić punkty nie potrzebuje aktywnego połączenia internetowego, a same punkty zostają mu przesłane na serwer, gdy takie zostaje wykryte. Punkty za pośrednictwem aplikacji można dodawać i odejmować. Aplikacja StickyMe umożliwia również import danych z serwera (po wprowadzeniu indywidualnego klucza użytkownika), co rozwiązuje problem utraty zgromadzoanych punktów w przypadku zmiany urządzenia przez uzytkownika. Synchronizacja danych z serwerem aplikacji może odbyć się w trybie ciągłym lub “na żądanie”. W tym celu stworzona została specjalna usługa systemowa, która monitoruje stan kolejki zadań (jest to połączenie kolejki FIFO z kolejką priorytetową) oraz połączenia internetowego. Usługa uruchamiana jest razem ze startem systemu operacyjnego, dzięki czemu synchronizacja danych odbywa się również, gdy aplikacja nie została uruchomiona.

Wyniki

W wyniku realizacji powstała aplikacja służąca obsłudze programów lojalnościowych na rynku nowozelandzkim. Rozwiązanie nie tylko ułatwia ich obsługę, ale także sprzyja budowaniu przywiązania klienta do określonej marki. 

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij