Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

8a-logo-1425903548.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
6 miesięcy
Zespół:
4 Programistów, 2 Web developerów, 1 Graphic Designer
Technologie:
Objective-C, Java, SQLite, CoreData, REST API, skaner kodów kreskowych (AR), Android 2.2+, iOS 4.3+

Wyróżniki projektu:

Skaner kodów kreskowych

Integracja z bazą danych sklepu oraz programem magazynowo-sprzedażowym

Klient

Sklep internetowy 8a.pl to jeden z największych sklepów outdoorowych w Polsce. Nieustannie powiększająca się baza klientów, a także coraz większa liczba osób dokonujących zakupów w sklepie za pośrednictwem urządzeń mobilnych sprawiły, że firma zdecydowała się na wdrożenie dedykowanej aplikacji mobilnej.

Grupa docelowa

Grupą docelową sklepu są osoby prowadzące aktywny tryb życia i ceniące możliwość uproszczenia codziennych czynności, jak chociażby robienie zakupów. Aplikacja była skierowana do klientów zainteresowanych możliwością posiadania nieograniczonego dostępu do szerokiej na tym rynku oferty 8a.pl.

Cele projektu

Zwiększenie dostępności szerokiej oferty sklepu i dotarcie do nowych grup odbiorców,

Podniesienie atrakcyjności oferty sklepu poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań, sprzedażowych ukierunkowanych na mobilnych odbiorców,

Wzrost poziomu sprzedaży - ilości transakcji i jednorazowej wartości koszyka.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Zaprojektowanie, oprogramowanie i wdrożenie aplikacji,
  • Integrację aplikacji z bazą danych sklepu oraz programem magazynowo-sprzedażowym,
  • Działania promocyjne w sklepie i mediach społecznościowych,

Aplikacja sprzedażowa dla sklepu internetowego 8a.pl stanowi narzędzie ułatwiające odbiorcom porównywanie cen produktów w sklepie internetowym 8a.pl z ofertami innych sklepów, a także umożliwia dokonywanie zakupów. Wdrożone rozwiązanie zostało w pełni zintegrowane z bazą danych sklepu oraz programem magazynowo-sprzedażowym.

Istotne przy tworzeniu aplikacji mobilnej było zaprezentowanie szerokiej oferty produktowej 8a.pl w uproszczony sposób. Użytkownicy mogą ją sortować ze względu na rodzaj produktów lub producenta. Wyróżnienie modułów „promocje” czy „wyprzedaże” pozwala na komunikowanie użytkownikom aplikacji akcji specjalnych, które prowadzi 8a.pl.

Najciekawszym rozwiązaniem aplikacji jest wdrożony skaner kodów kreskowych, który umożliwia porównanie ceny zeskanowanego w sklepie stacjonarnym produktu z tym, dostępnym w ofercie 8a.pl. Użytkownicy mogą więc porównywać ceny produktów, a następnie dokonywać za pośrednictwem aplikacji szybkiego zakupu (koszyk) lub odłożyć zamówienie w czasie (schowek). Zachęca to do powrotu na stronę sklepu.

Wyniki

Średnia ocen aplikacji: Android: 4.5, iOS: 5.0,

80% dokonanych pobrań aplikacji na system Android, 20% na system iOS,

Aktywne instalacje aplikacji stanowią 85% wszystkich pobrań,

Po pierwszym miesiącu od premiery aplikacji ilość pobrań wzrosła trzykrotnie.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij