Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Menu

1dent.pl-logo-1425902975.png

Podstawowe informacje:

Czas realizacji:
2 miesiące
Zespół:
1 Programista, 1 Web developer, 1 Graphic Designer
Technologie:
PHP, jQuery, HTML, CSS

Wyróżniki projektu:

integracja z programem magazynowo-sprzedażowym

integracja z systemami ERP i finansowo-księgowymi firm

tworzenie grup rabatowych i zindywidualizowane zarządzanie promocjami

rozbudowany CRM

Klient

Marrodent Sp. z o.o. to lider i wyłączny dystrybutor w Polsce wielu wiodących światowych marek specjalizujących się w produkcji akcesoriów do gabinetów dentystycznych i pracowni protetycznych. Obecnie firma zatrudnia łącznie we wszystkich oddziałach ponad 100 osób, w tym 31 przedstawicieli handlowych na terenie całego kraju.

Grupa docelowa

Docelowym odbiorcą platformy jest konkretna grupa zawodowa: dentyści, protetycy i NZOZ. Wdrażany system musiał więc spełnić oczekiwania zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Istotna była pełna optymalizacja i automatyzacja przebiegu procesu zakupowego - pod względem odbiorców z sektora B2B i B2C.

Cele projektu

Uproszczenie i skrócenie czasu dokonywania zamówień materiałów dentystycznych i protetycznych,

Pełna automatyzacja procesu sprzedaży,

Wsparcie działań sprzedażowych nowoczesnym, dedykowanym systemem.

Przebieg realizacji

Do zadań Positive Power należało:

  • Oprogramowanie i wdrożenie dedykowanego systemu sprzedażowego,
  • Integrację systemu z programem magazynowo-sprzedażowym, systemami ERP i systemami finansowo-księgowymi firm,
  • Opracowanie i wdrożenie funkcjonalności sprzedażowych.

1dent.pl zintegrowany jest z systemem klasy ERP, umożliwiającym platformie pobieranie informacji o aktualnych stanach magazynowych produktów, danych o poszczególnych klientach (odnośnie przypisanych im rabatów, limitów kredytowych, terminów platności, warunków dostawy). Platforma dzieli również klientów na trzy grupy – klientów NZOZ, klientów biznesowych (dentysta, protetyk), klientów indywidualnych i w zależności od ich statusu oferuje im inne produkty, promocje oraz rabaty.
System umożliwia również aktualizację dostępności produktów online, dzięki czemu kupujący mają zawsze najświeższe dane na temat artykułów w 1dent.pl. Podobną funkcję pełni automatycznie generowana lista zamienników, umożliwiająca wybór innej opcji w przypadku braku któregoś z akcesoriów. Rozwiązania zastosowane w 1dent.pl pozwoliły na zautomatyzowanie procesu składania zamówień i uproszczenie go – zarówno po stronie klienta, jak i samej firmy Marrodent.
Platforma posiada także szereg funkcji wspierających sprzedaż m.in. program lojalnościowy, zachęcający klientów do powracania oraz wynagradzający ich za zrealizowane zakupy. Wdrożony został również system rabatowy, przydzielający zniżki na zakupy w trzech grupach klientów.

Wyniki

W wyniku realizacji dofinansowywanej w ramach środków PO IG 8.2 powstała dedykowana platforma e-commerce skierowana do odbiorców branży dentystyczno-protetycznej - zarówno z sektora B2B, jak i B2C. Oprogramowanie skraca czas realizacji procesów sprzedażowych i automatyzuje je. Klienci mają dostęp do bieżących stanów magazynowych. System wspiera także działania prosprzedażowe, chociażby umożliwiając przydzielanie klientom indywidualnych warunków handlowych.

Kliknij, aby zobaczyć online

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij